Apple ID discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Medegebruikers, Sinds IOS 6 heeft Apple een soort beveiliging willen inbrengen. Daarom moet je 3 vragen beantwoorden en een emailadres opgeven. Zo kan je weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID
Medegebruikers,
Sinds IOS 6 heeft Apple een soort beveiliging willen inbrengen. Daarom moet je 3 vragen beantwoorden en een emailadres opgeven. Zo kan je weer verder met apps downloaden. Gisteren wild eik een update gaan uitvoeren krijg ik weer de melding of ik die 3 vragen wil beantwoorden. Heb ik gedaan, druk op gereed en dan krijg ik de melding dat de sessie is afgebroken. Dan kan ik wels steeds opnieuw proberen maar iedere keer die stomme melding. Dat houdt dus nu in dat ik niets meer kan downloaden/updaten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon op Herinner me later klikken. Bij mij hielp dat, maar ik lees ook wel hier en daar dat dat niet werk(te).
Overigens, je topic onderwerp is wel erg algemeen. Je had er ook iets van kunnen maken als: "AppStore en 3 beveilingsvragen". Dan weet de lezer ongeveer waar het over zal gaan. Is makkelijk als je zelf ook zo'n probleem hebt. |
|
|||
|
|||
Ja sorry, Ben hier nog niet zo heel erg bekend
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|