iPad muziek, foto en films op pc zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb hier een iPad waar foto's (zowel met de iPad gemaakt als er op gezet) en ook films. De pc waarop de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad muziek, foto en films op pc zetten
Beste leden,
Ik heb hier een iPad waar foto's (zowel met de iPad gemaakt als er op gezet) en ook films. De pc waarop de iPad is gesynchroniseerd heb ik niet meer tot mijn beschikking. Hoe krijg ik nu alle gegevens van de iPad op de computer die ik nu tijdelijk gebruik? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je dat hier kunt vinden.
Komt van de Apple discussion site. En deze site geeft veel suggesties, die je van te voren moet doen, want een computer met jouw iTunes kan ook kapot gaan, of gestolen worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films op iPad 2 zetten met ondertitels | ErnstGala | iPad algemeen | 22 | 28-12-12 21:51 |
Films van mijn pc op de iPad zetten en bekijken | ffkijke | iPad Apps | 16 | 26-12-12 17:02 |
Films downloaden en op ipad zetten | houtsie | iPad algemeen | 19 | 13-04-12 19:20 |
Probleem films op iPad zetten | de--spijker | iPad algemeen | 6 | 04-03-11 17:14 |
Films en series op je ipad zetten | patrick37 | iPad algemeen | 48 | 29-07-10 15:03 |
|
|