App store en i-tunes account problemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Nederland accounts voor app store ingesteld, in België een app gedownload terug in Nederland werkt de Nederlandse app store niet meer hoe los ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store en i-tunes account problemen
In Nederland accounts voor app store ingesteld, in België een app gedownload terug in Nederland werkt de Nederlandse app store niet meer hoe los ik dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zit met hetzelfde probleem (?) http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...sselen+account
|
|
|||
|
|||
Even op bezoek bij BCC geweest : in I-tunes uitloggen met je e-mail adres en weer inloggen met je Nederlands account
|
|
||||
|
||||
Die workaround werkte bij mij niet. Bij jou wel?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
Problemen met een afgesloten account in I-Tunes | ferrywalter | iPhone Apps | 0 | 22-06-09 23:04 |
|
|