Aruba toevoegen in Contacten? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het toevoegen van een adres uit Aruba in mijn Contacten, kon ik Aruba helemaal niet kiezen! Ook Curacao bestaat niet. Weet iemand hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aruba toevoegen in Contacten?
Bij het toevoegen van een adres uit Aruba in mijn Contacten, kon ik Aruba helemaal niet kiezen! Ook Curacao bestaat niet.
Weet iemand hoe ik dit kan doen? In de Algemene instellingen kan de regionotatie worden aangepast, maar deze wil ik houden op Nederland, aangezien ik in Nederland woon... Help? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien omdat Aruba en Curaçao nu landen zijn binnen "Het Koninkrijk der Nederlanden"
|
|
|||
|
|||
En Willemstad wel ?
|
|
|||
|
|||
Willemstad, Oranjestad, het wordt allemaal niet herkend omdat deze steden volgens Contacten in Nederland zou moeten liggen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de kaarten App van iOS 6 zijn deze plaatsen gewoon te vinden: Nederlandse Antillen en Aruba.
|
|
|||
|
|||
Klopt, in map van iOS bestaan ze. Maar in contacten heb ik de mogelijkheid om andere landen toe te voegen (dan mijn standaard Nederland) , maar Aruba staat er niet tussen...
|
Labels |
adresboek, aruba, contacten, land |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten toevoegen in gedeelde fotostream | DeLiekes | iPhone algemeen | 1 | 27-09-12 11:58 |
Contacten toevoegen lukt niet | martijnvginkel | iPhone algemeen | 0 | 12-12-11 18:29 |
niet automatisch contacten toevoegen | ibrahimbenyahya | iPhone algemeen | 0 | 23-09-11 23:23 |
contacten verwijderen of toevoegen | Elizabeth | iPhone algemeen | 0 | 22-08-11 20:16 |
Synchroniseren / contacten toevoegen | renevandergoot | iTunes | 1 | 11-11-08 00:22 |
|
|