Contacten toevoegen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Kom er net achter dat ik geen contacten meer kan toevoegen op mijn iPhone 4 met iOS 5.01. Alles lijkt te werken, maar zodra ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten toevoegen lukt niet
Hey,
Kom er net achter dat ik geen contacten meer kan toevoegen op mijn iPhone 4 met iOS 5.01. Alles lijkt te werken, maar zodra ik op gereed druk en weer naar de contactenlijst ga staat het toegevoegde contact er niet bij. Heb iCloud al uitgezet en de iPhone meerdere keren gereboot maar niks helpt. Had hiervoor tijdelijk een 4S (hierop kon ik wel gewoon contacten toevoegen), later een reservekopie van die telefoon teruggezet op de 4 (na update + herstel). Zou toch gewoon moeten kunnen? Heeft iemand hier een oplossing voor? Heb niet zo'n zin om weer te gaan herstellen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contacten iphone fout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet meer te wijzigen / toevoegen | Mullertje74 | iPhone algemeen | 3 | 25-11-11 09:46 |
niet automatisch contacten toevoegen | ibrahimbenyahya | iPhone algemeen | 0 | 23-09-11 23:23 |
Contacten toevoegen werkt niet | DaMan | iPad algemeen | 1 | 03-02-11 21:57 |
IFoneguide repo toevoegen lukt niet. | RVPV2009 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-06-09 00:03 |
|
|