//

Contacten toevoegen lukt niet

Contacten toevoegen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Kom er net achter dat ik geen contacten meer kan toevoegen op mijn iPhone 4 met iOS 5.01. Alles lijkt te werken, maar zodra ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-11, 17:29
martijnvginkel martijnvginkel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Contacten toevoegen lukt niet

Hey,

Kom er net achter dat ik geen contacten meer kan toevoegen op mijn iPhone 4 met iOS 5.01. Alles lijkt te werken, maar zodra ik op gereed druk en weer naar de contactenlijst ga staat het toegevoegde contact er niet bij. Heb iCloud al uitgezet en de iPhone meerdere keren gereboot maar niks helpt.

Had hiervoor tijdelijk een 4S (hierop kon ik wel gewoon contacten toevoegen), later een reservekopie van die telefoon teruggezet op de 4 (na update + herstel). Zou toch gewoon moeten kunnen?

Heeft iemand hier een oplossing voor? Heb niet zo'n zin om weer te gaan herstellen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contacten iphone fout



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten niet meer te wijzigen / toevoegen Mullertje74 iPhone algemeen 3 25-11-11 08:46
niet automatisch contacten toevoegen ibrahimbenyahya iPhone algemeen 0 23-09-11 22:23
Contacten toevoegen werkt niet DaMan iPad algemeen 1 03-02-11 20:57
IFoneguide repo toevoegen lukt niet. RVPV2009 Jailbreak apps en thema's 8 21-06-09 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.