iPhone 4S en Visual Voicemail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn oude IPhone 3GS had in Visual Voicemail staan en kon ik ingesproken voicemailberichten afluisteren, als een memobericht. Op mijn huidige IPhone 4S is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S en Visual Voicemail
Op mijn oude IPhone 3GS had in Visual Voicemail staan en kon ik ingesproken voicemailberichten afluisteren, als een memobericht. Op mijn huidige IPhone 4S is die functie verdwenen. Ligt het aan mijn provider of aan het toestel?
Ik zie geen enkele instelling om het weer aan te zetten. Wellicht is dit al in een andere topic besproken, mijn excuses daarvoor. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPhone 4S heeft in elk geval nog wel de interface voor visual voicemail (via telefoon -> voicemail)
Ben je toevallig overgestapt van provider of abonnement? |
|
|||
|
|||
Visual Voice Mail werkt met de UDID van de iPhone. Bel even je provider om de voice mailbox te laten resetten, dan werkt het weer.
Ik heb dat moeten laten doen bij T-Mobile met de overgang van een iPhone 4 naar een 4S. |
|
||||
|
||||
Bij je oude abonnement was visual voicemail gratis en zat standaard op je iPhone. Als je nu je abonnement het 'verlengt' heb je eigenlijk een nieuw abonnement afgesloten. Onder de nieuwe voorwaarden moet je betalen voor visual voicemail en dus aangeven of je dit wilt hebben. Ik denk dat je meot bellen met de klantenservice van T-Mobile en ze vragen visual voicemail weer te activeren (tegen kosten).
|
|
|||
|
|||
@ Jap74
Je hebt gelijk. Via my-Tmobile moest ik die activeren voor 1.50 per maand. Ik moest daarna ook nog Tmobile bellen want het was niet gelijk zichtbaar. Mij werd geadviseerd om het toestel te resetten en toen zag ik mijn visual voicemail Het houdt niet op met die beesten / bloedzuigers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
|
|