Contacten niet meer te wijzigen / toevoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen kan ik geen contacten met toevoegen / wijzigen via de contacten-app. Wijzigen kan alleen nog via de telefoon-app en dan bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten niet meer te wijzigen / toevoegen
Sinds een paar dagen kan ik geen contacten met toevoegen / wijzigen via de contacten-app. Wijzigen kan alleen nog via de telefoon-app en dan bij de Favorieten en Recent.
Iemand enig idee? Iphone 4, 16gb, geen jailbreak Veel dank vast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er dan als je op 'Wijzig' tapt? Niks? Misschien een error? Knopje weg?
|
|
||||
|
||||
Zet even de sync met iCloud aan. Zet daarna de sync met iCloud maar weer uit en waarschijnlijk kan je dan weer contacten toevoegen en wijzigen.
|
|
|||
|
|||
@decx: De 'wijzig'-knop is weg evenals de 'plus'-knop
@KvdS: Ga ik even proberen! Zal het resultaat ff melden. Dank zover ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2011 om 09:15 ---------- Probleem opgelost. Idd de sync met iClouds ff uit en aan en het werkt weer goed! TnX! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na IOS 5 wel contacten maar niet meer kunnen wijzigen en toevoegen?? | Loa64 | iPhone algemeen | 14 | 31-10-11 16:40 |
niet automatisch contacten toevoegen | ibrahimbenyahya | iPhone algemeen | 0 | 23-09-11 23:23 |
Contacten toevoegen werkt niet | DaMan | iPad algemeen | 1 | 03-02-11 21:57 |
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! | marco1976 | iPhone algemeen | 0 | 21-08-10 22:15 |
Summerboard toevoegen/wijzigen. | barts5 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-05-08 16:52 |
|
|