IFoneguide repo toevoegen lukt niet. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de IFoneguide 0-7 repo wil toevoegen dan verschijnt er een foutmelding. Een bepaald bestand bestaat al en kan niet worden overschreven. Melding is: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IFoneguide repo toevoegen lukt niet.
Als ik de IFoneguide 0-7 repo wil toevoegen dan verschijnt er een foutmelding.
Een bepaald bestand bestaat al en kan niet worden overschreven. Melding is: /var/cache/apt/archives/ifonguide.nl_0-7_iphoneos-arm.deb trying to overwrite '/applications/cydia.app/sources/cydia.ifoneguide.nl.png' which is also in package cydia Inmiddels is het probleem verholpen, IFoneguide repo is bijgewerkt naar versie 0-9. Ik heb het zelf getest en wat mij betreft kan hier een slotje op. Laatst gewijzigd door RVPV2009; 14-05-09 om 00:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
ja ik ook, ik had toevallig een paar uur geleden al contact met Fabian, over iets anders. Toen had ik het al gemeld, dus ik hoop dat het goed komt
|
|
||||
|
||||
Had het eerst ook. Paar uur later nog eens geprobeerd en alles ging perfect.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al 2 dagen. Iemand tips?
|
|
|||
|
|||
Je kunt de repo handmatig invoeren in cydia. Ga naar Manage, dan sources, edit en add.
Dan voer je in: http://cydia.ifoneguide.nl/ |
|
|||
|
|||
Tnxx. dat werkte. Nu swirly en ik ben zo goed al klaar.
|
|
|||
|
|||
Ook weer opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar | ArB | Jailbreak apps en thema's | 64 | 05-09-08 18:18 |
ifoneguide.nl/114 toevoegen aan sources lukt niet | LittleDee | Archief | 1 | 16-05-08 16:54 |
installer update experimentele repo ifoneguide | danieldereus | Archief | 1 | 06-05-08 00:17 |
iFoneguide repo 1.1.4 werkt niet | plushomme | Archief | 9 | 15-03-08 18:36 |
|
|