iFoneguide repo 1.1.4 werkt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik probeer al de hele ochtend de 114 repo van ifoneguide te installeren, maar iedere keer blijft deze uncategorized. Al meerdere malen refreshed. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, ik probeer al de hele ochtend de 114 repo van ifoneguide te installeren, maar iedere keer blijft deze uncategorized. Al meerdere malen refreshed.
Weet iemand of de server down is of dat er een oplossing is hiervoor? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier werkt het prima.
![]() heb je wel het goede adres ingesteld?! Voor de zekerheid: http://ifoneguide.nl/114 |
|
|||
|
|||
![]() Yep, het is het juiste adres. Ik zit in het buitenland. Misschien dat het daarom mis gaat. Hopelijk lukt het morgen thuis wel weer.
|
|||
|
|||
![]() hoi hoi
ik heb hetzelfde aan de hand ik heb al meerdere malen gerefreshed en al een keer een restore gedaan. maar de source van ifonguide krijg ik er niet op ik heb het al wel een keer gehad maar heb die toen gewist ( waarom weet ik niet) wie kan mij helpen want ik ben het beu om steeds te moeten sms met die engelse verbeteringen ![]() groetjes stippel |
|
|||
|
|||
![]() Allemaal al met een nieuw ip adres geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
![]() Renew lease werkt bij mij niet. Het blijft een untitled source.
|
|||
|
|||
![]() Mijn iPhone is oorspronkelijk 1.0.2 en gisteren van 1.1.1 naar 1.1.4 met iPlus 2.0. Misschien heeft dat er wat mee te maken. Heb ook al BSD en Community Resources opnieuw geinstalleerd. Nog geen resultaat.
|
|||
|
|||
![]() Dat met Untitled Source is een bug in Installer. Kijk eens onder install of je iFoneguide Apps ziet staan.
|
|
|||
|
|||
![]() Zelfde probleem. Ben al sinds 11 uur bezig ermee d8 dat het aan mij lag ^.^
Wilt het niet doen ook krijg ik geen iFoneguide Apps te zien bij install.
|
||||
|
||||
![]() Eerst kijken of je wel de juiste url hebt neergezet, en let op ook hier verbeterd T9 soms de woorden
![]() daarna een keer de iphone rebooten en opnieuw proberen. En vervolgens in het juiste topic hierover verder praten aub, deze gaat op slot. ![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IFoneguide repo toevoegen lukt niet. | RVPV2009 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-06-09 23:03 |
iFoneguide Installer Repo voor firmware 2.0 nu beschikbaar | ArB | Jailbreak apps en thema's | 64 | 05-09-08 17:18 |
installer update experimentele repo ifoneguide | danieldereus | Archief | 1 | 05-05-08 23:17 |
|
|