Apps starten in iOS 6 (new iPad) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk sinds ik iOs6 op mijn Ipad3 heb gezet dat diverse apps, met name spellen maar ook andere 3rd party apps zeer traag opstarten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps starten in iOS 6 (new iPad)
Ik merk sinds ik iOs6 op mijn Ipad3 heb gezet dat diverse apps, met name spellen maar ook andere 3rd party apps zeer traag opstarten. Onder iOS5 ging dit significant sneller.
merken meer mensen dit? en kan ik hier iets aan doen? (vrees van niet maar ik hoop het tegendeel) gr, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope... Ben ook overgestapt van 5.1.1 naar 6 en ondervind geen vertraging. Wellicht eens een harde reset doen?
|
|||
|
|||
Een harde reset is dat wezenlijk anders dat iOS6 er opnieuw opzetten?
(btw: hoe gaat dat een harde reset) aanvullend, ik heb in iOS6 ook redelijk vaak dat een app bij opstarten gelijk weer afsluit. in iOS5 nooit last van gehad. Ergens bij instellingen worden dan van die mooie fout logs aangemaakt die je niet meer kan verwijderen? hoor weer graag van de experts gr, Vincent |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je die crash reports willen verwijderen ? Het wordt automatisch opgeschoond.
|
|
|||
|
|||
Je hebt er waarschijnlijk niets aan maar zo lang het niet nodig is, blijft mijn Padje 3 lekker op 5.1.1.
Er is eigenlijk maar heel weinig van IOS 6 dat mij overtuigd heeft op mijn iPhone. Laat ik het anders zeggen; ik denk niet dat ik het gemist zou hebben. |
|
|||
|
|||
Me too.
Alle ellende gelezen afgelopen 2 jaar, na update, mij niet gezien |
|
|||
|
|||
Op internet staat alleen maar ellende, daar moet je je niets van aantrekken. Het meeste heeft te maken met onbenul, of slordigheid, of het achterlopen van updates van apps. Komt allemaal goed.
|
|
|||
|
|||
Nou ben ik geen deskundige, maar heb met dit probleem wel ervaring. Had dit probleem toen op mijn iphone. Heb toen een andere app geïnstalleerd en toen kon ik de apps die ik al had gewoon weer openen zonder dat ze meteen weer afsloten. Misschien dat je hier iets aan hebt? Gr.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na updaten IOS 5 starten verschillende Apps op en sluiten meteen weer!! | jbindels | iPhone algemeen | 18 | 21-03-12 14:51 |
apps starten niet meer op | Newko | iPhone algemeen | 5 | 04-02-12 10:35 |
apps tegelijk starten | dnns01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-06-11 14:53 |
Apps starten niet | LucvanDijk | iPhone Apps | 7 | 20-04-11 20:36 |
Apps starten niet meer op | Pascal-23 | Archief | 6 | 13-09-09 22:47 |
|
|