ipad scherm verevangen, winkels die het maken?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren was ik bezig met mn iPad , ik kreeg een sms en ik liet mn iphone vallen op mn ipad, (ik zat op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad scherm verevangen, winkels die het maken??
Gisteren was ik bezig met mn iPad , ik kreeg een sms en ik liet mn iphone vallen op mn ipad, (ik zat op het bed) en er zit een barst in een HELE GROTE !!
- welke winkels kunnen het scherm vervangen apple store,.. ? - liefsts geen sites.. - en hoeveel kost dat? ik heb ook nog een garantie, ik heb mn ipad van den media markt, kunnen zij het ook doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier vind je mogelijkheden bij een partner van iPhoneclub: http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...eparaties.html
|
|||
|
|||
Ik ga wel laten herstellen bij apple store.. Gaan ze daar dan ijn beeld aanzetten omte testen of het gelukt is?
Zoja :s moet mn vcodeslot dan uit? :S domme vraag ma toch.. AAN XIII |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij vervangen ze geen schermen bij Apple.
Tegen vergoeding krijg je dan dacht ik een refurbished toestel terug |
|
|||
|
|||
Ze gaan het naar een fabriek sturen..
Van Apple, maar moet me wel blauw betalen.. |
|
|||
|
|||
Naar een fabriek van Apple?
Dat is nogal een eindje uit de buurt. Niet zo gek dat je veel moet betalen dan. Maar even serieus. Niemand zal iets voor reparatie naar een fabriek van Apple sturen. |
|
|||
|
|||
Nheej , apple store ging et ergens sture..
Het duurt. 1 week, Denkik En het kost dan ook meer dan 250 eurO Nja, ik wil niet voor euuwig me een super gRote barst rondlope |
|
|||
|
|||
Er zijn ondertussen veel bedrijven die voor veel minder dan 250 je scherm repareren. Gewoon even googelen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicatie die het scherm op zwart zet | Vomera | iPhone Apps | 3 | 16-05-10 19:40 |
App gezocht: Aantekeningen maken zonder toetsenbord, direct op het scherm schrijven | ElleniPhone | iPhone Apps | 13 | 23-11-09 13:06 |
Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen? | YvesT | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 30-05-08 23:40 |
zijn er winkels in BE,NL of DE die de incase slidercase verkopen? | YvesT | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 17-05-08 22:47 |
|
|