geen mail ontvangen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie weet raad. Sinds een paar dagen krijg ik geen ontvangen mails meer, hij zegt wel is bijgewerkt met de datum en tijd maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen mail ontvangen
wie weet raad.
Sinds een paar dagen krijg ik geen ontvangen mails meer, hij zegt wel is bijgewerkt met de datum en tijd maar er komt op mijn i pad niks binnen terwijl ze wel op mijn laptop binnenkomen. zou het kunnen komen doordat ik met i cloud ben bezig geweest, zo ja hoe zet ik die dan weer uit. Graag uw reactie. 😓 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde op mijn pc komen ze wel binnen en sommige mails op mijn ipad niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobile me : Kan geen mail ontvangen of adresboek | annie | iPhone algemeen | 2 | 27-09-11 00:18 |
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo | brautomaten | iPhone algemeen | 5 | 12-01-11 12:46 |
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) | Conscience | iPhone algemeen | 0 | 17-06-10 16:00 |
Geen Push mail in de nacht ontvangen | Yvarladze | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 19:35 |
HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! | ASNNetworks | Unlock [archief] | 2 | 21-04-08 14:30 |
|
|