Krijg geen muziek meer op Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een muziek-album op mn ipad te krijgen maar tijdens het overzetten van de nummers krijg ik opeens de foutmelding: "de ipad kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg geen muziek meer op Ipad
Ik probeer een muziek-album op mn ipad te krijgen maar tijdens het overzetten van de nummers krijg ik opeens de foutmelding:
"de ipad kan niet worden gesynchroniseerd omdat de synchronisatiesessie niet kan worden gestart" Weet iemand wat dit betekent ? Ik doe het als volgt: Op mn pc staat de map van de album Ik sluit mn Ipad aan en open Itunes Ik klik bovenaan onder bibliotheek op muziek Ik druk helemaal boven op bestand en kies "map aan bibliotheek toevoegen" Ik selecteer de map en die komt te staan onder albums Ik sleep die album naar links onder apparaten (ik zie Mn Ipad) Dan begint hij nummers over te zetten maar plots begint hij te synchroniseren en krijg ik die fout melding. Het is mij een paar weken geleden wel gelukt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost ! Itunes onderweg even afzetten endan weer aanzetten en alles werkte weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geen muziek op iphone | Hamkaas | Muziek, foto & video | 0 | 06-01-12 23:56 |
Krijg geen Voicemail SMS melding meer | Guest-20180409093718 | iPhone algemeen | 2 | 04-09-10 10:15 |
krijg geen itunes frontpage in ipad itunes store meer? | Tiduz | iPad algemeen | 0 | 22-08-10 21:04 |
krijg geen geluid meer.. | nicoooow | Archief | 4 | 06-08-09 14:53 |
krijg geen muziek via Itunes versie 7.5 op men unlocked Iphone | tom555 | Archief | 2 | 26-11-07 20:23 |
|
|