Krijg geen Voicemail SMS melding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste clubbertjes Sinds een tijdje krijg ik geen nieuwe SMS melding meer wanneer iemand mij een Voicemail heeft achtergelaten. Wanneer ik zelf naar de sms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg geen Voicemail SMS melding meer
Beste clubbertjes
Sinds een tijdje krijg ik geen nieuwe SMS melding meer wanneer iemand mij een Voicemail heeft achtergelaten. Wanneer ik zelf naar de sms app ga, zie ik een ongelezen bericht met de standaard melding "Op (datum) om (tijdstip) heeft u 1 nieuw bericht. Dit bericht werd achtergelaten door..." Iemand die weet welke instellingen ik moet checken? Of gewoonweg een oplossing heeft? Alvast bedankt! rabbe_2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook sms probleem. Ik krijg wel een geluidje als ik een sms binnenkrijg. Krijg echter geen bericht in het scherm van wie het bericht afkomstig is. Het zelfde geldt voor gemiste oproepen. Als ik de iphone ontgrendel, dan zie ik bij de app's wel een nummertje van aantal berichten of gemiste oproepen. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je dat bij Instellingen/Berichten/Toon voorvertoning hebt uitgeschakeld.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: krijg geen update melding naar 4.2.1 | cwsmdb | iTunes | 1 | 06-02-11 18:23 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Voicemail melding door flash sms ongedaan maken | djkrikke | iPhone algemeen | 0 | 03-08-09 13:16 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
Voicemail SMS -> geen baseband issue | matthijst | iPhone algemeen | 1 | 10-11-07 20:47 |
|
|