//

Krijg geen Voicemail SMS melding meer

Krijg geen Voicemail SMS melding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste clubbertjes Sinds een tijdje krijg ik geen nieuwe SMS melding meer wanneer iemand mij een Voicemail heeft achtergelaten. Wanneer ik zelf naar de sms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-10, 16:14
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Krijg geen Voicemail SMS melding meer

Beste clubbertjes

Sinds een tijdje krijg ik geen nieuwe SMS melding meer wanneer iemand mij een Voicemail heeft achtergelaten.

Wanneer ik zelf naar de sms app ga, zie ik een ongelezen bericht met de standaard melding

"Op (datum) om (tijdstip) heeft u 1 nieuw bericht. Dit bericht werd achtergelaten door..."

Iemand die weet welke instellingen ik moet checken? Of gewoonweg een oplossing heeft?

Alvast bedankt!

rabbe_2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-10, 21:21
Xandra00 Xandra00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook sms probleem. Ik krijg wel een geluidje als ik een sms binnenkrijg. Krijg echter geen bericht in het scherm van wie het bericht afkomstig is. Het zelfde geldt voor gemiste oproepen. Als ik de iphone ontgrendel, dan zie ik bij de app's wel een nummertje van aantal berichten of gemiste oproepen. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
  #3  
Oud 04-09-10, 10:15
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik denk dat je dat bij Instellingen/Berichten/Toon voorvertoning hebt uitgeschakeld.

Off-topic
'Toon voorvertoning': lelijke omschrijving -of niet dan-

__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: krijg geen update melding naar 4.2.1 cwsmdb iTunes 1 06-02-11 18:23
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
Voicemail melding door flash sms ongedaan maken djkrikke iPhone algemeen 0 03-08-09 13:16
krijg geen geluid meer als men belt of sms luc13 iPhone algemeen 6 16-12-08 12:33
Voicemail SMS -> geen baseband issue matthijst iPhone algemeen 1 10-11-07 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.