iPhone 3GS zeer snel plat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iPhone 3GS, jailbroken en ik kan er geen 10u mee doen :S Is 6 maand oud nog maar. Ook draaien er verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3GS zeer snel plat
ik heb een iPhone 3GS, jailbroken en ik kan er geen 10u mee doen :S
Is 6 maand oud nog maar. Ook draaien er verder geen applicaties op de achtergrond dus zeer eigenaardig!. Ook komt mijn iPhone warm aan de achterkant Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk een nieuwe accu erin laten zetten.. of als je helderheid helemaal openstaat zal ik die ook iets minder zetten.. het is niet veel maar scheelt ook wel weer een beetje. Succes en laat me weten of het is gelukt!
|
|
||||
|
||||
Je kan proberen hem eens te herstellen zonder een backup terug te zetten. Het lijkt wel of er iets op de achtergrond blijft draaien waardoor hij de batterij te vlug leeg trekt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij ontlaadt (zeer) snel in volledige ruststand..... | Dusty9 | iPad algemeen | 10 | 24-06-11 11:59 |
iphone heet en batterij zeer snel leeg | bunne | iPhone algemeen | 11 | 06-06-11 19:34 |
Batterij zeer snel leeg - virus? | auketenbrink | iPhone algemeen | 2 | 26-05-11 23:36 |
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) | kilzone | Archief | 3 | 02-12-10 22:53 |
Eindelijk: iPhone zeer snel officieel te koop bij Vodafone in Nederland! | nbwp | Koopinformatie Nederland | 15 | 07-01-10 16:16 |
|
|