iTunes 11 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple heeft vandaag dan wel al zijn nieuwe producten aangekondigd Laar ik zit nog met een vraag. Wanneer is iTunes 11 beschikbaar?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 11
Apple heeft vandaag dan wel al zijn nieuwe producten aangekondigd Laar ik zit nog met een vraag. Wanneer is iTunes 11 beschikbaar?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wanneer is iBooks 3.0 dan verkrijgbaar?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Apple beloofde dat iTunes 11 in oktober beschikbaar zou zijn....ze hebben dus nog een week.
Wat mij opvalt als ik op de Apple site kijk bij iTunes, is dat er alleen gefocust wordt op de muziekbibliotheek. Nergens een film, tv show of podcast te zien. Verder ook niet een sync balk voor je iOS devices. Zou het nu toch gaan gebeuren dat iTunes terug gaat naar de muziek en dat er, net als in iOS, er een aparte Video app komt en een aparte app om je iOS devices te syncen? Van mij mag het! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Exact, en dat is zo traag als ketchup!
Het lijkt mij een logische stap. Hopelijk mag het allemaal nog werken onder Lion....Mijn Mac Mini mediacenter kan ML niet aan en ik sync mijn iDevices met deze Mini. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|