serienummer opzoeken in iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk het serienummer van je iPad (of iPhone, iPod, ...) op te vragen via iTunes? (dank zij eerdere synchronisatie) Is het mogelijk het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
serienummer opzoeken in iTunes
Is het mogelijk het serienummer van je iPad (of iPhone, iPod, ...) op te vragen via iTunes? (dank zij eerdere synchronisatie)
Is het mogelijk het serienummer van je iPad (of iPhone, iPod, ...) op te vragen via iCloud? Is het serienummer misschien geregistreerd/bekend na installatie van "zoek mijn iPad"? Ik beschik niet meer over de iPad, deze iPad is verloren geraakt; de app "zoek mijn iPad" (IOS 5) was ingesteld. Ik wens dit aan te geven aan bevoegde instanties (Politie, en eventueel later achterhalen via andere diensten), vandaar de noodzaak aan het serienummer. De originele verpakking is uiteraard ook niet meer beschikbaar, vandaar deze vraag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even een andere optie: heb je het device ooit bij Apple geregistreerd?
Dan kun je het daar ook vinden: https://supportprofile.apple.com/
|
|||
|
|||
ik heb ondertussen een oplossing gevonden via "Apple Support Communities":
serienummer opzoeken in iTunes kan via: Bewerken/Voorkeuren, selecteer: apparaten, en dan zie je het serienummer, na bewegen met de cursor/muis (hoover) over je apparaat. Engelse uitleg (via het forum): Launch iTunes, go to the Preferences, select Devices, and hover your cursor over the backup file for the iPod. That should show you the serial number. This of course presumes that you synced your iPod to your computer at some point. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
serienummer in itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s : Serie nummer opzoeken op de net? | hot12345 | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 10:56 |
Laatste opgeslagen nummers opzoeken | Reno90 | iPhone algemeen | 0 | 27-06-11 15:07 |
[openSSH] foto's opzoeken | groovecollection | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-07-09 16:38 |
Een contactpersoon opzoeken om te bellen | sandersjj | iPhone algemeen | 1 | 23-04-09 16:00 |
Contact opzoeken dmv numeriektoetsenbord | Beaux | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-05-08 20:02 |
|
|