Een contactpersoon opzoeken om te bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu al een aantal maanden mijn Iphone. En het belangrijkste wat ik mis is iets wat ik op mijn htc toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een contactpersoon opzoeken om te bellen
Hallo allemaal,
Ik heb nu al een aantal maanden mijn Iphone. En het belangrijkste wat ik mis is iets wat ik op mijn htc toestel had is het volgende. Stel ik wil mark bellen dan ging ik naar mijn numerieke toetsenbord en daar drukt ik op 6275 en ik had snel het nummer van mark. Om een of andere reden staan er op mijn iphone bij het numerieke keypad wel de letters onder elke cijfer maar kan ik ze niet gebruiken om snel een nummer te kiezen. Ik heb hier en daar wat gezocht op het forum maar kon geen oplossing vinden voor een iphone die nog niet gehacked is. Ik ben benieuwd of jullie een oplossing hebben. *boink* http://www.iphoneclub.nl/26624/ismart-dialer-tijdelijk-gratis-in-de-app-store/ Laatst gewijzigd door sandersjj; 23-04-09 om 15:33. Reden: boink |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik gebruik ook ismartdailer en die bevalt heel erg goed... enige nadel vind ik de opstarttijd van het programma...
|
Labels |
bellen contactpersoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
video bellen van een iphone 4 naar een samsung H1 | Pdeb1993 | Muziek, foto & video | 3 | 01-09-10 08:31 |
[openSSH] foto's opzoeken | groovecollection | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-07-09 16:38 |
Hoe "unblock" ik een geblokkeerd contactpersoon? | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 2 | 26-11-08 01:30 |
Kan één contactpersoon niet bellen of smsen. | Raaien | Archief | 5 | 06-11-08 12:45 |
Contact opzoeken dmv numeriektoetsenbord | Beaux | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-05-08 20:02 |
|
|