PDF files niet meer in itunes laden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan sinds deze week geen pdf-files meer naar mijn ipad 1 zenden. Ik deed dit altijd via itunes : "bestand aan bibliotheek toevoegen" epub ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF files niet meer in itunes laden
Ik kan sinds deze week geen pdf-files meer naar mijn ipad 1 zenden. Ik deed dit altijd via itunes : "bestand aan bibliotheek toevoegen" epub lukt altijd nog wel, ook nieuwe
PDF files , bvb magazines die er hebben opgestaan gaat ook nog wel, maar nieuwe magazines geven een errormelding, en itunes sluit af |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar komen die pdf's vandaan ?
|
|
|||
|
|||
Van mijn PC , het zijn legaal verkregen downloads
Maar dit terzijde Ook niet magazines in pdf vorm die ik als brochure download van bvb reisagentschappen krijg ik niet op de ipad |
|
|||
|
|||
En als je ze als bijlage naar jezelf mailt en dan opent op je iPad ?
|
|
|||
|
|||
Gelukt , nu wel via drag and drop gedaan. Gaat sneller
Toch bedankt voor je reaktie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na upload iOS6 geen pdf files meer | toreloor | iPad algemeen | 1 | 28-09-12 14:54 |
pdf files | Painkiller69 | iPhone Apps | 0 | 24-07-12 21:24 |
teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files | jasto | iPad algemeen | 5 | 18-08-10 15:29 |
PDF files | pretfred | iPad algemeen | 16 | 29-07-10 13:40 |
Pdf files op Iphone opslaan en lezen? | RamonPouw | iPhone algemeen | 14 | 24-04-08 17:55 |
|
|