teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ben nieuwe ipad fan. is er een app waarin je wordteksten of pdf teksten kunt voorzien van je ' handgeschreven' tekst of markeringen ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files
hallo, ben nieuwe ipad fan.
is er een app waarin je wordteksten of pdf teksten kunt voorzien van je ' handgeschreven' tekst of markeringen ( met een stylus of iets dergelijks) zoals je doet als het op papier staat? ik kan hierover niets vinden. Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
App iannotate kan dit mee
|
|||
|
|||
Voor mijn werk corrigeer ik veel teksten en annoteer ik met commentaren. Ik heb de iPad gekocht om papierloos te kunnen gaan, maar dat valt dus tegen. Ik mis de MS Word functies Track Changes en Review. iAnnotate kan annoteen in PDF bestanden, maar niet in teksten. Goodreader importeert mooi tekstbestanden maar kan niet annoteren. Pages mist de commentaar en annoteerfuncties (en verliest veel tekstfuncties bij import uit MS Word). Zo lang er geen stukje software is die teksten kan bewerken met de genoemde functies heeft de iPad voor mij niet veel zin. Heeft iemand suggesties?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En welke stylus gebruiken jullie?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word omzetten naar PDF | henkjobse | iPhone Apps | 1 | 22-08-12 12:45 |
PDF files | pretfred | iPad algemeen | 16 | 29-07-10 13:40 |
PDF's of Word bewerken en beveiligen | Alexl | iPhone Apps | 1 | 26-02-10 11:55 |
Pdf files op Iphone opslaan en lezen? | RamonPouw | iPhone algemeen | 14 | 24-04-08 17:55 |
PDF-files lezen op iPhone via de browser (SAFARI) | BertVDK | Jailbreak apps en thema's | 15 | 08-04-08 09:00 |
|
|