Word omzetten naar PDF discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een programma waarbij ik een word bestand (.doc/.docx) kan omzetten naar pdf. Dit programma wil ik graag op de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word omzetten naar PDF
Ik ben op zoek naar een programma waarbij ik een word bestand (.doc/.docx) kan omzetten naar pdf. Dit programma wil ik graag op de iPhone hebben.
Ik heb al documents2go voor het maken van een word bestand, maar gek genoeg kan je daarbij niet opslaan als pdf. Iemand een idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een gratis appje: Write 2 Lite. Deze slaat eigen gemaakte tekstdocumenten op op je iPhone. Opslaan kan ie ookj in PDF!!! Beperking: Je kan slechts 5 bestanden opslaan. Wil je meer zal je moeten kopen. Maar €2,39 is nog te overzien... Toch?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS naar word of pdf zetten | gert200361 | iPhone algemeen | 5 | 16-05-11 00:31 |
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 | solex | iPad algemeen | 0 | 28-12-10 15:27 |
teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files | jasto | iPad algemeen | 5 | 18-08-10 15:29 |
PDF's of Word bewerken en beveiligen | Alexl | iPhone Apps | 1 | 26-02-10 11:55 |
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen | Magger | iPhone Apps | 16 | 18-10-09 15:20 |
|
|