PDF's of Word bewerken en beveiligen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hoop dat iemand hier een oplossing weet voor het volgende probleem waar ik met de zoek functie ook geen antwoord op kon vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PDF's of Word bewerken en beveiligen
Ik heb hoop dat iemand hier een oplossing weet voor het volgende probleem waar ik met de zoek functie ook geen antwoord op kon vinden
Ik ben opzoek naar een applicatie waar ik documenten mee kan bewerken en kan beveiligen om ze daarna door te sturen, template laden, aanpassen of bewerken en daarna opslaan en mailen dat is het idee, Denk bijvoorbeeld aan een huisarts die een template van een recept op zn iPhone heeft, dit bewerkt en beveiligd en dan door kan sturen, nou ben ik geen huisarts maar het geeft je een idee. Wie kent er een applicatie die dit kan doen?!?... als het uberhaubt bestaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar App Store programma's
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word omzetten naar PDF | henkjobse | iPhone Apps | 1 | 22-08-12 12:45 |
SMS naar word of pdf zetten | gert200361 | iPhone algemeen | 5 | 16-05-11 00:31 |
teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files | jasto | iPad algemeen | 5 | 18-08-10 15:29 |
Beste app om snel excell/word bestanden te benaderen/bewerken | Tumble | iPhone Apps | 7 | 09-06-10 11:16 |
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen | Magger | iPhone Apps | 16 | 18-10-09 15:20 |
|
|