SMS naar word of pdf zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vooreerst excuses indien vraag al elders moest gesteld zijn. Ik ben tot blz 5 terug gegaan en heb niets gevonden. Daarom... Is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS naar word of pdf zetten
Hallo,
Vooreerst excuses indien vraag al elders moest gesteld zijn. Ik ben tot blz 5 terug gegaan en heb niets gevonden. Daarom... Is er een mogelijkheid om SMSjes op de iPhone 3Gs naar word, df of andere tekst software om te zetten? Indien ja, hoe? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom heb je in je topictitel aangegeven dat je op Firmware 1.x draait als dat niet zo is?
Nee dat is niet mogelijk, iig niet zonder jailbreak want Apps mogen jouw sms database niet uitlezen. |
|
||||
|
||||
Moet het per se op je iPhone?
Het Windows programma iTwin kan de SMS-jes uit de backup halen en in platte ASCII tekst of mooi HTML formaat (iPhone SMS App layout) opslaan.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu had ik graag geweten of er een mogelijkheid is om SMS in een programma zoals bijvoorbeeld word kan worden ingelezen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word omzetten naar PDF | henkjobse | iPhone Apps | 1 | 22-08-12 12:45 |
teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files | jasto | iPad algemeen | 5 | 18-08-10 15:29 |
PDF's of Word bewerken en beveiligen | Alexl | iPhone Apps | 1 | 26-02-10 11:55 |
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen | Magger | iPhone Apps | 16 | 18-10-09 15:20 |
|
|