iPad mini bestellen uit Amerika discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lieve mensen, Bedankt voor het bekijken van mijn topic. Ik ben benieuwd of jullie me hiermee kunnen helpen. Ik zag dat de iPad mini ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mini bestellen uit Amerika
Hallo lieve mensen,
Bedankt voor het bekijken van mijn topic. Ik ben benieuwd of jullie me hiermee kunnen helpen. Ik zag dat de iPad mini in Amerika net zo veel kost als in Nederland. Dus voor een 32gb 430 dollar, maar ook 430 euro. Dat scheelt ongeveer 100 euro in wisselkoers. Is het mogelijk om de iPad mini uit Amerika te importeren of moet ik dan invoer rechten betalen? Ook ben ik benieuwd of er geen restricties in de software zitten dan (een soort simlock oid). Nogmaals dank, Stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Labels |
ipad mini amerika |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 4 uit Amerika | guillll | iPad algemeen | 2 | 29-10-12 14:28 |
iPhone 4s bestellen in Amerika | Merin | Koopinformatie USA | 8 | 02-11-11 13:48 |
ipad uit amerika | jens1238 | Archief | 1 | 05-01-11 22:03 |
ipad uit Amerika | itsy | iPad algemeen | 30 | 14-07-10 09:38 |
|
|