Ipad 3 maakt geen verbinding met laptop (windows XP) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wanneer ik mijn Ipad 3 aansluit op mijn laptop met de kabel, gebeurt er niks. Twee weken geleden herkende hij hem nog in Itunes, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 3 maakt geen verbinding met laptop (windows XP)
Hallo,
wanneer ik mijn Ipad 3 aansluit op mijn laptop met de kabel, gebeurt er niks. Twee weken geleden herkende hij hem nog in Itunes, vorige week als een camera en nu doet hij gewoon helemaal niks meer. Ik heb alle stappenplannen van apple geprobeert, verschillende kabels gebruikt en geprobeerd hem aan te sluiten op een macbook, maar hij doet gewoon helemaal niks. Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 maakt geen verbinding met Wi-Fi van Ziggo | basvandepas | Wi-Fi | 27 | 23-02-14 10:19 |
Bestanden raadplegen op laptop (windows) via Iphone / Ipad met behulp van Wi-Fi | maikelmtm | Desktop-applicaties | 6 | 27-10-12 22:56 |
iPhone maakt geen verbinding met PC | MikailOzen | iPhone algemeen | 3 | 05-12-11 14:35 |
Iphone maakt geen verbinding met pc | jaccovanderkamp | iPhone algemeen | 2 | 31-07-11 18:10 |
Windows: na reset Laptop geen verbinding meer met iTunes. | PBJ85 | iTunes | 1 | 15-12-09 12:24 |
|
|