iPad 4 - gebruikerservaringen en discussie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPad 1 verkocht en koop morgen de 4 en ik denk/hoop dat het een grote verbetering is. Ik gebruik de iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn iPad 1 verkocht en koop morgen de 4 en ik denk/hoop dat het een grote verbetering is. Ik gebruik de iPad veel op het werk en er is niks irritanter dan een Excel sheet die zomaar weg valt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heel veel plezier met je iPad 4, en ja dit zal een groot verschil voor je zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit zelf nog te twijfelen over de winkel (mediamarkt, icentre of coolblue). Ik wil graag een screenprotector vanaf het begin, maar heb een hekel aan het aanbrengen van deze dingen. Welke winkel kan dit voor mij doen? Ervaringen?
|
|
|||
|
|||
ik ben Belg dus ken de winkels niet, maar iCentre is dus een apple winkel? in dat geval denk ik dat zij dat het beste zullen doen...
|
|
||||
|
||||
Voor mij niet veel verbeteringen in ipad4 tegenover ipad3. Ik merk alleen dat het gebruik van safari sneller is...maar ja, is dat het waard om een 4 te kopen.
En opladen, tja even lang als de 3 en de batterij gaat naar mijn gevoel ook niet langer mee.... beetje teleurgesteld in de ipad4.
|
|||
|
|||
Ik heb de iPad 4 binnen, maar wat duurt die update naar 6.0.1. lang . Ik heb de iPad met opzet al aan itunes hangen, maar heb niet het idee dat het hierdoor sneller gaat.
edit Het lijkt wel of de balk gewoon blijft hangen meer mensen met dit probleem? Laatst gewijzigd door Deora; 12-11-12 om 23:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
eerst een leekvraag: is pages enkel tekstverwerking als Word, of zit daar ook excel, powerpoint,... bij? is pages het beste tekstverwerkingsprogramma? kan je er .doc bestanden maken? ik heb al veel andere programma's gevonden maar of die even goed zijn... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eigenlijk passen Pages, Numbers en Keynote niet zo goed in een Windows omgeving. Om zo meer in een Mac omgeving omdat dan ook iCloud met de Mac versies van iWork ondersteund wordt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple Pages voor iPad (review) - iPad - iPadclub het onderste deel... dus toch? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik bedoelde al heel de tijd of het mogelijk is dat je pages naar .doc omzet volgens de appstore gaat dat dus blijkbaar wel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "heel simpele documenten"? Dus niet met afbeeldingen/ grafieken? Sorry voor de vragen.
|
|
||||
|
||||
Tip: het is handig(er) om op te schrijven wat je bedoelt, ipv. alleen maar links te posten.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals sorry voor mijn vele vragen, ik overweeg de iPad aan te kopen maar enkel als ik zeker ben dat hij voor een groot deel de laptop vervangt. Voorts help ik waar ik kan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile vs Vodafone: Gebruikerservaringen | Wokkel2 | Vodafone | 9 | 21-04-10 22:39 |
SQLite Discussie | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-06-09 16:08 |
|
|