mail synchroniseert alleen s nacht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb een ipad en die haalt zijn mail alleen in de nact op. Kan iemand mij vertellen bij welke instellingen ik dat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail synchroniseert alleen s nacht
Goedemorgen,
Ik heb een ipad en die haalt zijn mail alleen in de nact op. Kan iemand mij vertellen bij welke instellingen ik dat kan veranderen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een beetje meer info zou super zijn...
|
|
|||
|
|||
Het probleem is dat mijn mail alleen in de nacht binnenkomt.Dus als iemand mij om 10 uur s ochtends een mail stuurt dan komt hij pas s nachts op mijn ipad binnen.
Ook als ik mijn mail overdag opent dan komen de mails niet binnen. |
|
||||
|
||||
pop, exchange, gmail, hotmail, ....
instellingen juist en hoe dan... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inkomende mail gaat het over.
Het is op mijn werkmailadres. wij werken met lotus notes... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja het vage is dat geen 1 van mijn collega s er last van hebben.
Ze hebben nu een nieuwe ipad besteld maar kon me niet voorstellen dat het niet op te lossen was.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik je een bepaalde app voor mail? Of gebruik je de standaard Mail app? En wat voor mechanisme wordt er gebruikt: Exchange, IMAP of POP3? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac denkt dat iPhone contacten er al op staan en synchroniseert alleen nieuwe contact | jhammingh | iPhone algemeen | 1 | 12-02-12 18:20 |
e-mail alleen voorvertoning | hermanchen | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 13:44 |
Itunes synchroniseert alleen alle muziek | martijnanne | iTunes | 0 | 21-08-10 21:58 |
Geen Push mail in de nacht ontvangen | Yvarladze | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 19:35 |
GPRS mail alleen headers? | coenremmelts | iPhone algemeen | 1 | 18-03-08 17:36 |
|
|