Mac denkt dat iPhone contacten er al op staan en synchroniseert alleen nieuwe contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een macbook, maar ik denk dat ik in het begin wat fout heb gedaan met het synchroniseren van mn iphone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mac denkt dat iPhone contacten er al op staan en synchroniseert alleen nieuwe contact
Ik heb sinds kort een macbook, maar ik denk dat ik in het begin wat fout heb gedaan met het synchroniseren van mn iphone en mac. Op één of andere manier denkt mn mac dat de iphone contacten er al op staan en hij synchroniseert alleen de contacten die ik nieuw heb toegevoegd. Gevolg is dat elke keer als ik probeer de contacten te synchroniseren ik al mn contacten op de iphone kwijt ben.. Hoe krijg ik nu de contacten van mn iphone is het adresboek van mn mac?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCloud importeert slechts een selectie van mijn contactpersonen.
|
Labels |
contacten, iphone, mac, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Syncen van fotos/ videos zonder dat iphone en mac in hetzelfde Wi-Fi netwerk staan? | RuudM123 | iPhone Apps | 4 | 31-01-12 16:39 |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
iPhone denkt dat hij in Delft is... | ThomasdB | iPhone algemeen | 4 | 10-05-10 21:21 |
iPhone denkt dat koptelefoon er in zit | DaveyY | Archief | 3 | 11-02-09 11:16 |
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! | stephanlast | Archief | 1 | 26-01-08 18:24 |
|
|