3G aanzetten maar waar dan? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beetje blonde vraag maar ik kan nergens vinden waar ik de 3G van de iPad aan moet zetten. Ik dacht instellingen, algemeen en dan netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G aanzetten maar waar dan?
Beetje blonde vraag maar ik kan nergens vinden waar ik de 3G van de iPad aan moet zetten. Ik dacht instellingen, algemeen en dan netwerk óf
Instellingen, mobiele data. Schijnt toch niet goed te zijn want nergens zie ik de 3G-knop |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen - Algemeen - Mobiel netwerk.
MAAR Heb je wel 3G op je iPad?? Kijk op de achterkant van je iPad, zie je daar ook een zwarte rand? Zo nee, dan heb je alleen Wi-Fi en zal je de 3G instelling ook niet vinden op je iPad. |
|
|||
|
|||
Zooo blond ben ik nu ook weer niet
Nee mijn man is met het ding op pad maar ik had laatst de 3G uitgezet omdat hij 'm toch alleen thuis gebruikt. Hij belde omdat hij nergens kon vinden waar dat dan weer aan moest. Had ik toch gelijk, alleen miste het woord mobiele voor netwerk. Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s, bij het aanzetten blijft ie herstarten, komt niet verder dan apple logo | omarl | iPhone algemeen | 4 | 02-06-12 22:52 |
iPad verzekeren maar waar? | Roccade | iPad algemeen | 5 | 05-09-11 22:51 |
Featured op iTunes, maar waar..? | CurlyBrace | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 01-12-10 17:01 |
iphone kopen, maar waar | Mickeymii | Archief | 1 | 03-12-09 22:30 |
|
|