Apps worden niet meer bijgewerkt!!! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na dat ik een app heb geinstalleerd kan ik nu de updates niet uitvoeren. Als ik mijn apps wil gaan updaten krijg ik een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps worden niet meer bijgewerkt!!!
Na dat ik een app heb geinstalleerd kan ik nu de updates niet uitvoeren. Als ik mijn apps wil gaan updaten krijg ik een melding ; Inloggen vereist Tik op "Ga door" en log in om betaalgegevens te zien. Terwijl dat ik geen betaalde apps op me iphone heb. Iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat betekend dat je even opnieuw je Creditcard moet verifiëren voordat je weer kunt downloaden, daar vallen gratis dingen dus ook onder!
|
||||
|
||||
Het is wel raar want eerder had ik deze probleem niet. Maar ik zal het probberen
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook wel een paar keer gehad, moest ik de CVC code opnieuw invoeren en toen deed ie het gewoon weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps worden niet meer geupdate | ben46 | iPad algemeen | 3 | 12-10-12 15:27 |
De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is. | efclem | iPhone algemeen | 4 | 25-12-11 22:33 |
Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt | ritma | iPad algemeen | 2 | 23-07-11 23:44 |
Mac OS X: De Iphone {naam} kan niet worden bijgewerkt. | Snoepzak | iTunes | 0 | 20-07-11 21:21 |
iPod touch 3g kan niet naar firmware 4.0 worden hersteld/bijgewerkt | Guest-20140609160419 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 11:57 |
|
|