//

Geen push notificaties Facebook iPad 3 5.1.1 JB

Geen push notificaties Facebook iPad 3 5.1.1 JB discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg geen push notificaties meer op mijn iPad 3 Wi-Fi 5.1.1 welke ik gejailbreakt heb. Ik heb meerdere keren alle instellingen nagelopen: 1. in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-12, 00:29
Zandmachine Zandmachine is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 22
Standaard Geen push notificaties Facebook iPad 3 5.1.1 JB

Ik krijg geen push notificaties meer op mijn iPad 3 Wi-Fi 5.1.1 welke ik gejailbreakt heb. Ik heb meerdere keren alle instellingen nagelopen:

1. in notification center staat hij op banner, alles aangevinkt, Facebook staat bovenaan de lijst.
2. in Account settings in Facebook staat alles aangevinkt.
3. DNS instellingen op 8.8.8.8 gezet om te testen (werd elders aangeraden), maar maakt geen verschil

Ik krijg wel mail gepushed via Exchangen instellingen van Gmail. Het interessante is dat ik wel een button bij mijn Facebook icon zie als ik bijvoorbeeld een chatberichtje binnen krijg, maar ik zie geen preview. Als ik mijn iPad een paar uur niet gebruik en in de tussentijd gebeuren er een aantal dingen op Facebook en ik ontwaak mijn iPad, dan zie ik bovenin een soort summary van de notications: "There are 10 notifications on Facebook" (of zoiets).

Komt dit bekend voor? Wat kan ik doen? Ligt het aan firmware, jailbreak, router instellingen?

EDIT: ik heb Facebook Messenger geinstalleerd (iPhone versie) en die pusht alles perfect. Banner en button.

Laatst gewijzigd door Zandmachine; 14-11-12 om 00:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontdekking: Facebook op Safari gebruiken en toch Push notificaties! ballegooier iPhone Apps 3 20-05-12 18:03
Push notificaties facebook/twitter op iphone 4s ios 5.01 13mac iPhone algemeen 1 05-01-12 09:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.