App blijft vaag in beeldscherm hangen (iPad2) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand het wel eens opgemerkt dat als je een app afsluit het kader en de app zelf nog vaag zichtbaar is in je scherm? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App blijft vaag in beeldscherm hangen (iPad2)
Heeft iemand het wel eens opgemerkt dat als je een app afsluit het kader en de app zelf nog vaag zichtbaar is in je scherm? Dit kun je vooral goed zien als je naar links veegt in je zoekscherm waar het beeld donkerder is. Het lijkt bijna op het inbranden van je scherm als het continu het zelfde weergeeft. Natuurlijk is dat heel ouderwets en zal het probleem niet zijn. Maar het heeft er iets van weg. Uiteindelijk verdwijnt het wel maar het is toch raar. Lijkt er op dat de app op de achtergrond mee blijft draaien. Ik heb er nogsteeds geen logische verklaring voor. Hoop dat iemand dat wel heeft
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een foto/plaatje zegt meer dan duizend woorden....
|
|
|||
|
|||
Je kan het nog beter zien wanneer je een mapje opent dan zie je inderdaad de andere mapjes en de apps vaag op de achtergrond .
|
|
|||
|
|||
Dat is naar mijn mening heel normaal. Dat is gewoon de layout van systeem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee dat is niet wat ik bedoel. Bv als ik naar links veeg naar het zoekscherm zie ik bovenaan lichtjes de statusbalk van safari staan.
|
|
||||
|
||||
Het zogenaamde image retention
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 [iPad] iPad 2 screen burn-in/image retention - MacRumors Forums |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad2 5.1.1. (9B206) jailbreak blijft hangen... | Roccade | Jailbreak | 0 | 21-08-12 21:59 |
Jailbreak, Absinthe 2.0 op Ipad2 64G 3G blijft hangen bij jailbreaken | Timbrugmans | iPad algemeen | 3 | 15-08-12 17:56 |
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart | Frenky40 | Jailbreak | 2 | 16-08-11 21:36 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
App blijft hangen op installeren | RoytenS | iPhone Apps | 0 | 19-08-09 00:54 |
|
|