iPad 4 laadt niet op aan de computer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn ipad aan de compuer hang laaid hij niet op hij zegt dan deze aseswaris word niet onder steund en in het stop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 4 laadt niet op aan de computer
als ik mijn ipad aan de compuer hang laaid hij niet op hij zegt dan deze aseswaris word niet onder steund
en in het stop contackt doet hij het wel en op het scherm staat laaden uit Laatst gewijzigd door xxbora; 12-11-12 om 14:11. Reden: wat er bij gezet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nogmaals:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
USB-uitgang van je computer heeft te weinig vermogen, geen enkele iPad zal goed opladen, maar zeker de iPad 4 niet, omdat die een sterkere batterij heeft.
Hier is al heel veel over geschreven op dit forum. |
|
|||
|
|||
Zoek even op het internet .Je Usb poort levert te weinig spanning om de accu op te laden. Met een programma die je installeert word de spanning groter en laad hij je accu wel op .
ASUS Ai Charger - Quick charge your iPod, iPhone and even iPad! Weet niet of dit ook werkt voor de Ipad4 . Niet geschoten is altijd mis. |
|
|||
|
|||
oke dank je ga ik proberen
|
|
|||
|
|||
De spanning van een USB-poort is steeds 5 V(olt), de stroom is te laag want standaard slechts 0,5 A(mpére)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar de TS heeft een Windows computer. Quod Erat Demonstrandum |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar niet door meer spanning. Waarschijnlijk schakelt dit programma een paar usb-uitgangen parallel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
USB poort van je pc geeft te weinig stroom af dus het zal ook nooit kunnen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight | Muug | iPhone algemeen | 0 | 12-05-12 23:55 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Ipad laadt niet aan PC | migros | Archief | 1 | 03-07-10 11:35 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
iphone laadt niet op, alleen aan computer. | tinus55 | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 17:34 |
|
|