mijn ipad geeft zwart beeld. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn ipad geeft geen beeld meer. hij is uitgevallen na dat de accu leeg was, bij opladen geen beeld meer. hij blijft zwart. licht wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn ipad geeft zwart beeld.
mijn ipad geeft geen beeld meer. hij is uitgevallen na dat de accu leeg was, bij opladen geen beeld meer. hij blijft zwart. licht wel op en je hoort ook wel de vergrendeling verschuiven maar kan er verder niets mee.
wie weet wat er aan de hand is/ het is een ipad 1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens de home + power knop samen in te drukken tot hij uitvalt en terug opstart en je (hopelijk) het apple logo ziet.
Als je batterij helemaal leeg is kan het wel even duren alvorens hij terug opstart. Dus geef het ding wat tijd (20-tal minuten) |
|
|||
|
|||
geprobeerd
bedankt bomans voor je reactie, ik heb het geprobeerd maar geen resultaat helaas.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. | koenloman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-12 00:23 |
iPhone 4S, heb ik net, maar geeft zwart beeld, in iTunes wel herkend en blijft piepen | omarl | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 17:24 |
Iphone 3GS geeft zwart beeld ipv iconen | nance30 | iPhone algemeen | 0 | 21-04-12 11:25 |
Iphone geeft met oplader zwart beeld en een beetje verlicht. | kersje26 | iPhone algemeen | 2 | 12-02-12 14:54 |
Camera geeft zwart beeld | Mypod | iPhone algemeen | 4 | 18-01-11 14:23 |
|
|