//

iPad word niet herkend door pc / mac

iPad word niet herkend door pc / mac discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de iPad 1 van mijn oma. Deze iPad draait op gejailbreakte 5.0.1 software. Dit i.v.m. het verbergen van diverse functies. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-12, 22:39
BKruit BKruit is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard iPad word niet herkend door pc / mac

Ik heb een probleem met de iPad 1 van mijn oma. Deze iPad draait op gejailbreakte 5.0.1 software. Dit i.v.m. het verbergen van diverse functies.

De iPad word zowel op een Windows als OS X systeem niet meer herkend. Ook wanneer de iPad in DFU mode word gezet word deze niet herkend door redsn0w. Wanneer de iPad word aangesloten op netspanning laad deze wel op, maar op de iPad is word niet weergegeven dat deze oplaad. Aan een Windows of OS X systeem laad deze niet op.

De iPad is meerdere malen herstart. Tevens zijn alle jailbreak applicaties vewijdert en ook alle aangeschafte applicaties uit de App Store. Ook tussen het verwijderen door is deze meerdere malen herstart.

Momenteel is de iPad helemaal standaard, behalve dat deze draait op een gejailbreakte 5.0.1 versie. Ook alle instellingen zijn gereset vanuit iOS. Updaten vanuit iOS naar 5.1.1 is ook niet mogelijk. De iPad geeft dan de melding dat er een fout is opgetreden tijdens het downloaden. Dit is meerdere malen geprobeerd. Deze melding geeft hij niet tijdens het downloaden, maar op het moment dat hij de update aan het voorbereiden is.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? Zou het mogelijk kunnen liggen aan de dock connector? De dock connector wil ik deze week nog laten vervangen.

Alle hulp is welkom, bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-12, 15:31
BKruit BKruit is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Heeft niemand een idee...
  #3  
Oud 22-11-12, 22:41
BKruit BKruit is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Na de dock connector te hebben vervangen functioneert de iPad weer naar behoren!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes sandertamse iTunes 7 09-04-12 12:51
Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes Iliass90 iTunes 2 12-08-11 03:07
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. GTFO Jailbreak 0 20-02-11 13:40
iphone 3g word niet herkend door itunes help? bastii iTunes 0 17-01-11 21:09
Iphone word niet herkend door windows 7 blond iPhone algemeen 6 04-03-10 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.