ipad op zwart tijdens spelletje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn ipad nu een half jaar en tijdens het spelen van een spelletje sprong ie opeens op zwart. ik heb al van alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad op zwart tijdens spelletje
ik heb mijn ipad nu een half jaar en tijdens het spelen van een spelletje sprong ie opeens op zwart.
ik heb al van alles geprobeerd. er zit genoeg stroom in, heb al geprobeerd te resetten met de aan/uit knop en de start knop en hem al geprobeerd te herstellen via i-tunes. wat kan ik nog meer doen voor ik hem wegbreng voor reparatie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je hem aan de lader hangt komt er dan het laadsymbool ?, kijk eens hoeveel procent hij dan al geladen is ......
is het de originele lader? |
|
|||
|
|||
Ik heb een originele lader, en als ik hem daar aan zet gebeurt er ook niks.
Ik krijg alleen het piepje dat ie aan de stroom zit. |
|
||||
|
||||
dan is , denk ik ,je scherm defect ..
|
|
|||
|
|||
dat vermoeden had ik ook al.
maar toch bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad tijdens spel op zwart | marky1921 | iPhone algemeen | 3 | 30-11-12 09:46 |
AirPlay op radio tijdens spelletje | Bert56 | iPad algemeen | 0 | 17-10-12 21:19 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
Iphone op zwart tijdens bellen | Rens100 | iPhone algemeen | 6 | 07-01-10 13:36 |
afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld | visserab | iPhone algemeen | 1 | 21-07-09 11:23 |
|
|