Weblink forum iPhoneclub discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een tip waar andere ook iets aan hebben. Ik gebruik om dit forum te bekijken op mijn iPad altijd Safari en niet de ipc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weblink forum iPhoneclub
Misschien een tip waar andere ook iets aan hebben.
Ik gebruik om dit forum te bekijken op mijn iPad altijd Safari en niet de ipc app. Op mijn vorige iPad kon ik een weblink maken en deze vervolgens via ssh aanpassen zodat deze altijd de nieuwe berichten toonde. Ik heb nu de iPad 4 en kan dus nog niet connecten met ssh. Om toch de goede weblink te krijgen kwam ik achter de volgende methode: Open Safari en ga naar dit forum (log in als dat niet automatisch gebeurd) Druk op 'Nieuwe berichten' totdat de opties 'open', 'open in nieuw tablad', ed, naar voren komt Laat dit staan en ga naar 'instellingen' en schakel 'vliegtuig modus' in Ga terug naar Safari en klik op 'open' In de adres balk zal nu de link naar nieuwe forum items staan, eindigend op do=getnew, maar deze kan niet geopend worden door de vliegtuig modus Maak hier vervolgens een weblink van en nu kun je vanaf het springboard direct naar de nieuwe items in dit forum
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
forum, iphoneclub, tip safari, weblink |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphoneclub Forum App? | robbie94 | iPhone Apps | 2 | 18-09-11 22:22 |
iPhoneclub Forum nickname wijzigen | Pelle4495 | Chat en geruchten | 1 | 29-08-09 13:09 |
Weblink op springboard | SuperDutch | iPhone algemeen | 0 | 02-04-08 23:48 |
|
|