Prullenbak wil niet leeg discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als inmijn email wil verwijderen krijg ik de melding dathet niet verzonden kan worden naar de prullenbak...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prullenbak wil niet leeg
als inmijn email wil verwijderen krijg ik de melding dathet niet verzonden kan worden naar de prullenbak
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de mails verwijderd gaan ze in de prullenbak van je account . Dan ga je naar je account en vind je daar opnieuw prullenbak en dan alles verwijderen .
Mss zit die prullenbak vol . |
|
|||
|
|||
postbus
Bedankt zover
Maar als ik ze dan verwijder krijg ik de mededeling de berichten kunnen niet worden verplaatst naar postbus prullenmand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dringend hulp nodig iphone wil nietmeer opladen alleen als hij leeg is | Youyou | Archief | 2 | 03-10-12 18:19 |
iPhone 4 wil nietmeer opladen alleen als hij leeg is! | Youyou | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 19:09 |
Prullenbak Icoontje werkt niet meer. | Mr.nightsea | iPhone algemeen | 0 | 07-12-10 04:50 |
prullenbak en verstuurd niet aanwezig | pironne | iPhone algemeen | 10 | 29-08-10 20:48 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|