Prullenbak Icoontje werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft er toevallig ook iemand hetzelfde probleem als ik gehad? Namelijk dat wanneer de mail app geopend is en je in je account zit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prullenbak Icoontje werkt niet meer.
Hallo,
Heeft er toevallig ook iemand hetzelfde probleem als ik gehad? Namelijk dat wanneer de mail app geopend is en je in je account zit, je wilt een mail verwijderen door middel van het prullenbak icoontje onderaan het scherm, lukt die NIET!! Erg vervelend. Ik hoop dat iemand dit probleem ook gehad heeft en mij de oplossing wil vertellen. Alvast bedankt voor jullie hulp! Patrice |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bel icoontje werkt niet meer | leyla | iPhone algemeen | 12 | 16-02-09 14:00 |
iTunes icoontje iPhone start niet meer op | Rob_Hoi | iTunes | 12 | 04-02-09 22:29 |
telefoon (groen icoontje) werkt niet naar behoren | joeridewolf | Archief | 1 | 11-10-08 17:32 |
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer | Kenanus | iPhone algemeen | 7 | 14-08-08 18:29 |
Iphone start niet meer (apple icoontje) WinSCP?? | ikhouvanmijniphone | Archief | 2 | 12-05-08 22:00 |
|
|