E-mailadres toevoegen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een e-mailaccount toegevoegd met mijn e-mailadres, maar bij deze account heb ik nog het e-mailadres van mijn vrouw staan. Deze wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mailadres toevoegen
Hallo,
Ik heb een e-mailaccount toegevoegd met mijn e-mailadres, maar bij deze account heb ik nog het e-mailadres van mijn vrouw staan. Deze wil ik ook in MAIL op mijn i-Pad hebben. Ik krijg dat niet gedaan. Hoe moet ik dat doen? Groet, Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even zoeken ipv direct vragen gaf je dit ; Apple - Support - iPad - Mail-assistent
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij verder helpen?
Ik kom er met zoeken niet uit. Groet, Martin |
|
|||
|
|||
Wat lukt dan niet ? Je hebt je eigen account wel toegevoegd. En wat bedoel je met "maar bij deze account heb ik nog het e-mailadres van mijn vrouw staan." ?
|
|
|||
|
|||
Bij mijn account heb ik mijn eigen e-mailadres toegevoegd, maar er hangen bij die accounts nog 3 e-mailadressen, waaronder het adres van mijn vrouw, maar ik krijg dat adres niet toegevoegd!
|
|
|||
|
|||
Waar krijg je dat niet toegevoegd ?
|
|
||||
|
||||
En wat bedoel je met "mijn account"?
|
|||
|
|||
Bij mijn provider heb ik een account en daar kan ik 10 e-mailadressen toevogen.
Buiten mijn eigen adres heb ik nog het adres van mijn vrouw en DAT krijg ik niet ingevoegd op mijn i-Pad. |
|
|||
|
|||
Die e-mail adressen zijn hoogstwaarschijnlijk aliassen op het hoofd-emailadres van dat account en die zal je niet kunnen toevoegen (denk ik).
|
|
|||
|
|||
Maar, zoals ik al eerder vroeg, wat bedoel je met invoegen ?
Je kunt toch een nieuw emailaccount maken in Instellingen en dan de gegevens van je vrouw gebruiken ? Waar loopt het dan mis ? |
|
|||
|
|||
Op een bepaald moment moet je bij SERVER iets invullen.
Mijn provider is SOLCON. Ik vul dus in smtp.,solcon.nl, maar dat pakt hij niet. Wat moet ik daar dan invullen? Groet, martin |
|
||||
|
||||
Die komma moet er tussen uit, denk ik.
En waar heb je die gegevens vandaan? Als Solcon deze gegevens zelf geeft, dan moet het kloppen. |
|
|||
|
|||
Je eigen adres is dan toch ook bij Solcon, die pakte die wel ?
|
|
|||
|
|||
Ik had diverse manieren geporbeerd, en toen smtp.solcon.nl geprobeerd, maar helaas.
Wat moet ik daar invullen? Als ik dat weet dan moet het lukken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals: wat heb je bij je eigen account ingevuld ?
|
|
|||
|
|||
Dat lukt dus ook niet.
Maar.... ik moet geen nieuwe account toevoegen. Ik heb dus mijn account al toegevoegd, maar aan deze account hangen 4 e-mailadressen en ik krijg alleen maar mijn eigen e-mailadres te zien en derest niet. Is dat niet mogelijk in MAIL? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een alias kan je bij sommige IMAP accounts wel gebruiken om mail te verzenden. |
|
|||
|
|||
Dan weet ik voldoende.
Jammer, dat allen de mails van mijn adres gezien kunnen worden! Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Kun je niet een extra mailbox aanmaken bij Solcon, dan? Mijn ouders hebben dat ook bij Planet. 5 emailboxen, (bijv achternaam3400@planet en achternaam3401@planet enz.) waar je vervolgens email aliassen aan toevoegt, wijzigt of verwijderd?
Laatst gewijzigd door ballegooier; 07-12-12 om 22:27. Reden: Onbedoelde email koppeling onklaar gemaakt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mailadres Apple ID wijzigen | jwkempeneers | iPhone algemeen | 6 | 17-12-12 17:46 |
Maar 1 iPhone per e-mailadres? | zaldanwel | iTunes | 5 | 18-02-12 21:27 |
1 Mailadres, meerdere aparaten | psvpas | iPhone Apps | 9 | 12-10-11 16:23 |
E-mailadres Apple ID wijzigen | Kluistertijd | iPad algemeen | 2 | 06-10-11 16:19 |
Windows: E-mailadres Apple support?? | kouwearie | iTunes | 0 | 14-10-10 00:46 |
|
|