Ipad scherm kraakt aan de zijkant. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Mijn ipad zijn glas is uit mijn rechter beneden hoek uitgesprongen. Het zit er wel niet veel uit. Maar ik krijg het zeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad scherm kraakt aan de zijkant.
Hallo iedereen!
Mijn ipad zijn glas is uit mijn rechter beneden hoek uitgesprongen. Het zit er wel niet veel uit. Maar ik krijg het zeer gemakkelijk terug in. Nu is mijn vraag zou ik dit kunnen oplossen met seconden lijm? Alvast bedankt! Gr. Jore |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat denk jezelf .... Tuurlijk niet
Als was het maar om de neerslaande dampen op de rest van je scherm Enfin, de lanceerdatum van de ipad2 was maart 2011. Naar mijn mening heb je nog volle garantie op je iDing2 .... |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met je hebt nog garantie??
Gr. Jore |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik die vraag anders stellen Normaliter heb je 2 jaar garantie, dus ga met het probleem naar de winkel waar je hem gekocht hebt of neem contact op met Apple, claim garantie. Dat het scherm losgaat is toch niet normaal. Of is ie gestuiterd? Dan kun je natuurlijk, zoals in het filmpje te zien is, ook zelf aan de slag .... Maar met secondenlijm ... egnie |
Labels |
glas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volumeknop (+) aan de zijkant is kapot | Diiana8 | iPhone algemeen | 17 | 14-07-13 23:02 |
Iphone 4 scherm kraakt + geen internet? | ijzbeer | iPhone algemeen | 2 | 02-09-10 23:32 |
Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? | Mele77 | iPhone algemeen | 43 | 13-04-09 13:12 |
Iphone 3G vlekje aan de zijkant | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 5 | 08-01-09 13:08 |
|
|