iTunes installeert apps op verkeerde apparaat discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, ik wilde zojuist een iPad inrichten voor mijn schoolklas, ik heb daarom een stel apps gedownload in iTunes, en naderhand heb ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes installeert apps op verkeerde apparaat
Hallo daar, ik wilde zojuist een iPad inrichten voor mijn schoolklas, ik heb daarom een stel apps gedownload in iTunes, en naderhand heb ik op installeren geklikt terwijl mijn iPad was aangesloten. Hij installeerde toen maar de helft. De helft van de apps stond erop en de andere helft was met geen mogelijkheid te installeren.
Vervolgens kijk ik een tijdje later op mijn iPhone, staan daar al die nieuwe apps op!?!? Ik heb bij geen van beide apparaten 'synchroniseer via Wi-Fi' aan staan, en ik heb de iPhone niet aan de computer aangesloten. Ik snap er niks van. Beide apparaten zijn gemachtigd op deze computer, ik heb maar één account, de apps zijn legaal (gratis) en de iOS is van beide apparaten up to date. Wie herkent dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar heb je op "Installeren" geklikt?
(Die term gebruikt Apple normaal om een eerder gekochte en verwijderde App opnieuw te installeren).
|
|||
|
|||
Je hebt waarschijnlijk in iTunes een vinkje staan bij downloaden apps op alle apparaten.
Dan het probleem met de iPad: zijn er apps bij die uitsluitend bedoeld zijn voor de iPhone, of heb je iets aangevinkt dat alleen apps die uitsluitend geschikt zijn voor de iPad gedownload moeten worden ? Overigens, als je de apps gekocht hebt kun je op je iPad toch laten zien welke dat zijn, die niet op je iPad staan en ze alsnog downloaden. |
Labels |
apps, installeren, ipad, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes installeert niet | flits77 | iTunes | 8 | 17-10-12 21:29 |
iTunes installeert apps tijdens synchroniseren | stschuurhuis | iTunes | 4 | 15-02-12 16:33 |
Windows: iTunes 10.5 installeert niet | FuzzyMike | iTunes | 6 | 30-06-11 16:29 |
iTunes installeert sommige apps niet?! | HansWorst | iPhone Apps | 6 | 06-01-10 22:49 |
iTunes installeert zichzelf opnieuw | trimix | Archief | 6 | 04-07-09 21:06 |
|
|