Nog een probleem met thuisdeling discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een (nieuw) probleem met Thuisdeling. Ik heb: Mac Mini met een goed gevulde iTunes 11 bibliotheek iPad 3 Airport Extreme (4th ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog een probleem met thuisdeling
Ik heb sinds kort een (nieuw) probleem met Thuisdeling.
Ik heb: Mac Mini met een goed gevulde iTunes 11 bibliotheek iPad 3 Airport Extreme (4th gen) Apple TV (2e en 3e gen) Ik kijk regelmatig films op mijn iPad. Wat ik de laatste tijd merk ik dat na verloop van tijd het beeld stil staat (freeze), maar het geluid door loopt. Als ik dan op de Homeknop druk kom ik in het Home scherm, maar blijft het geluid van de film spelen.... Op mijn Apple TV's heb ik nergens last van. Iemand met hetzelfde issue en weet een oplossing (behalve een volledige herstel van mijn iPad). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
voeg je toe aan de reeds bestaande topics over thuisdeling AUB.
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met thuisdeling | bramhilhorst | iPhone algemeen | 3 | 15-02-13 00:18 |
Thuisdeling ipad 3 itunes probleem | Hazz | iPad algemeen | 1 | 14-11-12 19:46 |
Mac OS X: Thuisdeling probleem | rocksnor | iTunes | 1 | 19-12-11 23:40 |
iPad 2 thuisdeling probleem | johanneslol | iPad algemeen | 0 | 04-05-11 17:00 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
|
|