i tunes card discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een itunes card en wil nu een betaald spelletje of een betaalde app downloaden...maar ik zie alleen maar een credit card gebeuren... of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i tunes card
ik heb een itunes card en wil nu een betaald spelletje of een betaalde app downloaden...maar ik zie alleen maar een credit card gebeuren... of een rekening die thuis wordt gestuurd... wat doe ik niet goed..??
bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iTunes card al verzilverd en toegevoegd aan je account? Als je de appstore app opent staat helemaal onderaan de optie om een iTunes code te verzilveren. Aankopen worden dan van dat saldo afgetrokken. Of heb je nog helemaal geen iTunes account?
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je hulp, het is gelukt geloof ik (tis zondag..dus,geloven kompt mooi uit!)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
credit card | Kwiq | Odido (T-Mobile) | 3 | 05-11-09 17:52 |
SIMple Card?? | forum.bericht | Unlock [archief] | 4 | 19-05-08 03:37 |
|
|