Mini I-pad en printen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mini I-pad aangeschaft.Alles werkt prima en alleen het printen geeft problemen. Ik heb een Wifi printer Cannon PIXMA MP495,deze ondersteunt geen Air ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mini I-pad en printen
Ik heb een mini I-pad aangeschaft.Alles werkt prima en alleen het printen geeft problemen.
Ik heb een Wi-Fi printer Cannon PIXMA MP495,deze ondersteunt geen Air Printing. Mijn I-pad zit op dezelfde Wi-Fi aansluiting. Bestaan er apps die het mogelijk maken om rechtreeks van mijn I_pad te printen? Zou zeer dankbaar zijn voor eventuele oplossingen,want dit wekt zeer irritant |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je zoekt met "print" kom je echt tientallen apps tegen gratis en betaald. Al die appjes hebben wel beperkingen. Ik zou zeggen probeer eerst wat Canon te bieden heeft. Succes gewenst Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 18-12-12 om 14:51. Reden: Tael- en schreifvauten |
|
||||
|
||||
werkt alleen met foto's...
|
|||
|
|||
Dat is jammer, voor mijn printer heeft Canon een update bedacht, 3100-serie.
Misschien kun je Handyprint gebruiken. |
|
|||
|
|||
HandyPrint werkt toch alleen maar onder OS X? Of is er ondertussen ook een Windows versie?
|
|
|||
|
|||
Klopt. Ik reageerde op de reactie van Fleetwood en die heeft OS X.
|
|
||||
|
||||
Om alles te kunnen printen van je iPad kun je het beste een Airprint printer kopen, zoals die van HP, deze zijn ook veel beter dan die rommel van Cannon, die kun je dan bijv. op Marktplaats zetten.
|
|
|||
|
|||
Deze Fingerprint app en PC client werkt bij mij met alle tevredenheid naar een Canon Pixma zonder airprint.
|
|
||||
|
||||
Ja maar dan moet je wel altijd je computer aan hebben staan om te kunnen printen en je hebt niet alle mogelijkheden die je met Airprint en een draadloze HP ePrint printer hebt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
printen via Ipad1 | werme022 | iPad algemeen | 6 | 18-09-11 21:05 |
foto's printen | Franchydutch | Muziek, foto & video | 5 | 10-02-11 22:21 |
bluetooth printen | JohnM | iPhone Apps | 0 | 08-11-09 10:36 |
|
|