iPad + PC - screenshots overzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig met wat tutorials te maken. Daarvoor heb ik mijn iPad aan de PC gehangen. Wanneer ik dan via verkenner naar de iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad + PC - screenshots overzetten
Ik ben bezig met wat tutorials te maken. Daarvoor heb ik mijn iPad aan de PC gehangen.
Wanneer ik dan via verkenner naar de iPad ga kijken vind ik de screenshots terug. Als ik nu nieuwe screenshots terwijl de iPad aan de PC hangt maak zijn deze niet te zien in verkenner. Ik dien hiervoor de iPad te ontkoppelen en weer inpluggen. Een refresh werkt niet, ook Ctrl+F5 geeft geen resultaat... Iemand een idee hoe dit vlotter te doen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Allereerst bedankt voor de snelle reactie!
Is er een duidelijke 'betere' of is het eerder smaak? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 | Gryta1 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-06-12 18:26 |
Screenshots van ipad 2 geoptimaliseerde games? | borgqueenx | iPad algemeen | 6 | 15-03-11 22:39 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|