Slechte verbinding tussen iPad en Keyboard discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad 3 16GB met 3G en daarbij ook een Apple keyboard met Bluetooth. Maar er is iedere keer slechte verbinding tussen mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte verbinding tussen iPad en Keyboard
Ik heb een iPad 3 16GB met 3G en daarbij ook een Apple keyboard met Bluetooth. Maar er is iedere keer slechte verbinding tussen mijn iPad en Keyboard, en ik weet niet of dit aan mijn iPad of Keyboard ligt, zodat ik een van beide dus naar de garantie kan brengen. Kan iemand me helpen? Weet iemand een plek waar ik langs kan om te vragen aan wat het ligt?
De iPad is van Vodafone, en de keyboard van Mediamarkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan ga je toch ofwel naar mediamarkt ofwel naar vodafone dat ze ofwel het desbetreffende keyboard eens aan een ipad aansluiten , ofwel de ipad aan een keyboard .
|
|
|||
|
|||
Kan je keyboard met meer apparaten contact hebben, bv. met Mac ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe een ad hoc verbinding opzetten tussen ipad 2 en windows 7 pc | world | Wi-Fi | 0 | 01-09-12 12:06 |
Bluetooth verbinding maken tussen Iphone/Ipad | Harley4 | iPad algemeen | 21 | 04-04-12 11:18 |
Slechte Wi-Fi verbinding New iPad. | kommer1967 | Wi-Fi | 0 | 28-03-12 19:44 |
trage/slechte verbinding internet ipad | maat | iPad algemeen | 13 | 06-12-11 13:50 |
Blue tooth verbinding tussen iPhone en iPad | tinewarnaar | iPad algemeen | 3 | 28-11-11 19:59 |
|
|