Van verschillende pc's, foto's op 1 iPad zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum, Ik heb in huis een aantal pc's staan.Nu is er in de loop der tijd overal wel wat foto's op gegaan.Nu zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van verschillende pc's, foto's op 1 iPad zetten
Beste forum,
Ik heb in huis een aantal pc's staan.Nu is er in de loop der tijd overal wel wat foto's op gegaan.Nu zou ik heel graag al die foto's willen verzamelen op mijn iPad maar hoe doe ik dat?? Als ik me iPad in een andere pc stop als waar ik hem voor het eerst heb aangesloten krijg ik meldingen dat hij alles wat op de iPad staat wil wissen. Doe ik wat verkeerd? Kan iemand me vertellen of dit kan en zo ja hoe ?? Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan je het beste doen met de app PhotoSync op zowel de iPad als de PC"s.
|
|
|||
|
|||
Je kunt al je pc's ook in een thuisnetwerk opnemen. Kun je al je foto's verplaatsen naar de pc waar jij je iPad mee synct. In de ComputerTotaal van januari 2013 staat netjes beschreven hoe je zo'n netwerk aanlegt.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor de info.
Ga er eens mee aan de slag!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's draadloos op je iPad zetten en andersom! | HereIsTom | iPad Apps | 11 | 02-01-13 14:50 |
Foto's op ipad zetten ? | Moerke | iPad algemeen | 32 | 02-01-12 18:12 |
Foto's op ipad zetten/verwijderen/mappen | appletje1980 | iPad algemeen | 0 | 11-09-11 22:47 |
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. | Eduardo | iPad algemeen | 19 | 12-06-10 12:53 |
|
|