//

Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten..

Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraag over een mogelijkheid om b.v. foto's op je iPad van een wachtwoord te voorzien. Iedereen kent het wel, je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-05-10, 12:10
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Exclamation Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten..

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over een mogelijkheid om b.v. foto's op je iPad van een wachtwoord te voorzien.
Iedereen kent het wel, je laat iemand met je iPhone spelen en voor je het weet zitten ze in je map je smsjes te lezen of je foto's te bekijken..
Nou is dat met de iPad niks minder aangezien die veel mensen nog niet hebben en als mensen (bekende EN onbekende!) je met de iPad zien spelen dan willen ze hem maar al te graag even vasthouden en bekijken..
Nou wil ik weten of er een programma of mischien onder instellingen (heb ik zelf niet gevonden) bestaat dat ik een wachtwoord op b.v. mijn foto's en/of filmpjes kan zetten zodat men daar niet zomaar in kan 'snuffelen'.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..

Groeten,

Eduardo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-10, 13:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat zal enkel met een jailbreak kunnen. Op de iPhone heb je daarvoor dan Lockdown, dus misschien dat die ook op de iPad werkt. Jailbreaken kan je trouwens met Spirit.
  #3  
Oud 26-05-10, 15:13
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

@ WDS001

Maar als ik het goed begijp is het niet zeker ofde app Lockdown ook op de iPad werkt.
Eigelijk wou ik hem (nog) niet jailbreaken maar ik begrijp dat als ik deze functie wil, ik weinig keus heb haha!
  #4  
Oud 26-05-10, 16:19
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Heeft er verder niemand een idee hoe het anders / ook kan?
  #5  
Oud 26-05-10, 20:01
Peter1612 Peter1612 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Twello
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
Heeft er verder niemand een idee hoe het anders / ook kan?
Kan niet anders, je hebt inderdaad weinig keus. Jailbreaken of algemene lock eropzetten. Maar als mensen ermee willen "spelen" dan unlock je hem toch wel.
  #6  
Oud 26-05-10, 23:37
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Je hebt ook app secure file maar weet niet of je daar foto's in kan zetten.

Je kan ook nog steeds niet eigen mappen maken dat is dan weer jammeR, als ik foto's importeer komen ze alemaal in een map te staan
  #7  
Oud 27-05-10, 03:31
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Gewoon meekijken met de mensen die je ipad vasthouden. Of niet uit handen geven! Ik ken je probleem. Ik ben echt een b*tch wat mn iPad betreft, ik wil bijv. ook niet dat iemand mn iPad op z'n 'blote ruggetje' op tafel legt, maar hij m netjes op mn sock of bijv een krantje legt, zodat de achterkant niet zo lelijk bekrast wordt. En gewoon lekker altijd meekijken met wat ze doen.
  #8  
Oud 27-05-10, 09:10
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 Bekijk bericht
Gewoon meekijken met de mensen die je ipad vasthouden. Of niet uit handen geven! Ik ken je probleem. Ik ben echt een b*tch wat mn iPad betreft, ik wil bijv. ook niet dat iemand mn iPad op z'n 'blote ruggetje' op tafel legt, maar hij m netjes op mn sock of bijv een krantje legt, zodat de achterkant niet zo lelijk bekrast wordt. En gewoon lekker altijd meekijken met wat ze doen.
Haha, dat heb ik dus OOK!
Of gewoon in hun handen houden of boven op de poetsdoek of sleeve waar ik hem in heb zitten..
Maar bedankt voor jullie reactie, maar ik vrees dat er dan idd niks anders op zit dan constant meekijken of gewoon niet uit handen geven..
  #9  
Oud 27-05-10, 09:12
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psvu2 Bekijk bericht
Je hebt ook app secure file maar weet niet of je daar foto's in kan zetten.

Je kan ook nog steeds niet eigen mappen maken dat is dan weer jammeR, als ik foto's importeer komen ze alemaal in een map te staan
Huh, Ik heb wel allemaal verschillende mappen op mijn iPad staan hoor!?
Heb verschillende mappen op mijn iMac staan en die mappen vink ik in iTunes aan en dan komen die mappen zo exact op mijn iPad.
Of bedoel je dat niet?
  #10  
Oud 27-05-10, 11:58
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

mAdvlock is een goede, helaas kost deze geld. Ik had hem voor de iPhone gekocht toen die uitkwam en helaas is de licentie per rock ID op een apparaat. Ik moet dus een nieuwe rock id nemen en nog een keer kopen, want als ik de iPhone Rock id ontkoppel ben ik hem daar kwijt ...
__________________
iPad 64G
  #11  
Oud 27-05-10, 13:27
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 Bekijk bericht
mAdvlock is een goede, helaas kost deze geld. Ik had hem voor de iPhone gekocht toen die uitkwam en helaas is de licentie per rock ID op een apparaat. Ik moet dus een nieuwe rock id nemen en nog een keer kopen, want als ik de iPhone Rock id ontkoppel ben ik hem daar kwijt ...
Bedankt voor de tip Sunnyville88, maar is mAdvlock ook te gebruiken op de iPad?
Heb jij of iemand anders hier ervaring mee?
Ik wil de iPad liever niet jailbreaken maar had al begrepen dat het zowieso anders helemaal niet kan.
  #12  
Oud 27-05-10, 14:20
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Goed idee, dit zou je als feature request moeten aanvragen bij Apple feedback. Kan me voorstellen dat meerdere mensen het zouden toejuichen als dit standaard in het iPhone OS ingebouwd wordt onder de lock optie, ik iig wel
  #13  
Oud 27-05-10, 14:32
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Zelf gebruik ik 'iFiles', een programma waarmee je de iPhone/iPad als Wi-Fi HD kan gebruiken. Je kan daarin met wachtwoord beveiligde mappen aanmaken, en daar je foto's (en allerlei andere bestanden) in plaatsen die niet voor iedereen bestemd zijn.

Nadeel is alleen dat je niet de fancy interface/overgangen hebt. Ook zijn de foto's niet geoptimaliseerd, dus het kan wat langer duren voor ze geladen zijn.

Als ik bovenstaand allemaal lees, had Apple de iPad niet beter myPad kunnen noemen?
  #14  
Oud 27-05-10, 16:14
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie Bekijk bericht
Zelf gebruik ik 'iFiles', een programma waarmee je de iPhone/iPad als Wi-Fi HD kan gebruiken. Je kan daarin met wachtwoord beveiligde mappen aanmaken, en daar je foto's (en allerlei andere bestanden) in plaatsen die niet voor iedereen bestemd zijn.

Nadeel is alleen dat je niet de fancy interface/overgangen hebt. Ook zijn de foto's niet geoptimaliseerd, dus het kan wat langer duren voor ze geladen zijn.

Als ik bovenstaand allemaal lees, had Apple de iPad niet beter myPad kunnen noemen?
Mischien was dat inderdaad wel een betere naam geweest aangezien wij/ik als klant hem heb gekocht/betaald, mijn foto's, films en App's erop zet dus..
Ik heb zelf ook even verder gezocht en toen kwam ik op het programma Picture safe (HD)!
Hiervoor hoef je de iPad als ik het goed heb gelezen NIET te jailbreaken!

Mischien hebben degene die net als mij niet willen dat jan en allerman zomaar alles kan bekijken baat bij deze App.
Ik ga hem in iedergeval vanavond even opzoeken en downloaden!
  #15  
Oud 27-05-10, 17:41
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat trouwens ook een oplossing is (indien gejailbreaked), is met bijv. SBSettings je Foto en Video icon tijdelijk weg te halen wanneer je je iPad uit handen geeft. Zo kunnen ze niet zo makkelijk bij je foto's. Zeker niet de mensen die er geen verstand van hebben.
  #16  
Oud 28-05-10, 12:18
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
Bedankt voor de tip Sunnyville88, maar is mAdvlock ook te gebruiken op de iPad?
Heb jij of iemand anders hier ervaring mee?
Ik wil de iPad liever niet jailbreaken maar had al begrepen dat het zowieso anders helemaal niet kan.
Hij is compatible, ik ga hem toch kopen voor de ipad omdat ik hem ook voor/op mijn werk gebruik en soms even aan mijn collega geef om zaken te laten zien. Je kan dan heel simpel alle apps in 1 keer locken en dan alleen de app openen die ze mogen gebruiken.
  #17  
Oud 29-05-10, 16:56
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Standaard

Dit is een specifieke applicatie voor de iPad, je kan het kopen via i-Tunes, kost je 2,99€ :
http://itunes.apple.com/be/app/priva...368151272?mt=8
__________________
iPad 32GB Wi-Fi
  #18  
Oud 31-05-10, 09:00
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken en ideeen! mede daardoor heb ik een applicatie gevonden die voor mij PERFECT werkt!
de applicatie heet private pics for the iPad, en kost $0,99.
Echt heel handig en makkelijk!
Het is een apparte applicatie die je voorziet van een 4 cijferig wachtwoord, daarna selecteer je in de applicatie de mappen en /of foto's die je beveiligd wilt hebben en klaar!
Als je meerdere mappen wilt maken kan dat ook en je kan ze ook een naam geven, echt super handig!
Het enige wat je moet doen is je ipad daarna weer met iTunes koppelen en de (prive)mappen weer afvinken zodat ze van je iPad afgaan,want anders staan ze ook nog 'gewoon' onder je albums.
als je vervolgens de applicatie opend (is gewoon een metalen plaatje met de tekst 'protected' eronder) dan staan daar al je foto;s die alleen jij mag en wilt zien!
Voor mij is het echt DE uitkomst en ik hoop dat er meerdere van jullie hier iets aan hebben!

Groeten,

Eduardo
  #19  
Oud 02-06-10, 12:56
Sec500 Sec500 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard Media folders

Ik heb de App Media Folders gekocht. Kost 4 eurie maar dan heb je ook wat! Je kan naast foto's ook bestanden en films beveiligd opslaan.
Wat ook leuk is, is dat je in deze App gewoon mapjes a la windows aan kan maken. Het is ook erg makkelijk om deze bestanden in media folders te zetten. Wat mij betreft een echte aanrader.

Gr
__________________
Ipad 3G 64 GB
  #20  
Oud 12-06-10, 11:53
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Private pics is vandaag gratis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's op ipad zetten ? Moerke iPad algemeen 32 02-01-12 17:12
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten Approxiamtely Jailbreak 0 10-02-11 11:29
Toepassingen van iPhone op iPad zetten? Svenonline iPad algemeen 2 29-12-10 22:48
Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown Victorinox 13 Jailbreak apps en thema's 95 05-10-10 20:11
foto voorzien van wachtwoord, app Roman Archief 2 10-08-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.