foto voorzien van wachtwoord, app discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vroeg mij af of er misschien een app is om je foto's te voorzien van een wachtwoord, dat alleen jij ze kan zien op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik vroeg mij af of er misschien een app is om je foto's te voorzien van een wachtwoord, dat alleen jij ze kan zien op je iphone.
![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even aanvullen in dit topic.. misschien ook gelijk op sms en mail?
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe iPhone-apps: PicVault, iSecret, Pin en Password Vault > Nieuws > iPhoneclub.nl
Daar worden er een aantal besproken. Aangezien dit via de zoekfunctie makkelijk gevonden had kunnen worden, gaat hier een slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS voorzien van de laatste sw met jailbreak!! | dinos | Jailbreak | 0 | 14-10-10 15:57 |
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. | Eduardo | iPad algemeen | 19 | 12-06-10 11:53 |
mail van App ontwikkelaar met wachtwoord | lema | iPhone Apps | 2 | 01-05-09 22:12 |
Iphone US voorzien van Nederlandse firmware | johanjd | Archief | 4 | 19-03-08 20:27 |
|
|